Menu
Provock

Warunki zakupów

Czy produkty PROVOCK można kupić stacjonarnie?

Sklep PROVOCK działa w formie sprzedaży online, natomiast po wcześniejszym umówieniu terminu jest możliwość obejrzenia produktów stacjonarnie.

Jakie są dostępne sposoby dostawy?

Do wyboru są dostępne Paczkomaty, kurier InPost oraz kurier DPD.

Jak dodać kod rabatowy do koszyka?

Kod rabatowy można aktywować na poziomie koszyka podczas składania zamówienia. Wpisz go w przeznaczone do tego pole a następnie kliknij „dodaj”.

Czy istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktów?

Można dokonać zwrotu zakupionych produktów jedynie w nienaruszonym stanie, z formularzem zwrotu oraz z paragonem lub fakturą sprzedaży.

Jak należy czyścić buty PROVOCK?

Szpilki są produkowane z naturalnej skóry, dlatego do ich czyszczenia oraz konserwacji zaleca się środki odpowiednie do tego typu obuwia. Nie należy prać butów skórzanych w pralce.